تام و جری
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 667
بازدید کل : 283096
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
سه شنبه 6 مرداد 1394برچسب:, :: 16:25 :: نويسنده : فافا

دختر صورتی دل منو بردی

لباسای مربوط به تم

اینم جینگول مستون هایی خریداری شده از مترو

مرسی از نگاهتون اگه حسش بود پست بعدی باز عکس خریدامو میزارم


نظرات شما عزیزان:

الناره
ساعت0:53---19 شهريور 1394
سلام فافا جون. من همين الان به جمع خواننده هاتون پیوستم.میشه بپرسم شما کجایی هستین؟
دوست خوبم:سلام عزیزم خوش اومدی به صندوقچه ما تهرانم


ماه بانو
ساعت12:43---11 شهريور 1394
به به عجب لباسایی خریداتم مبارک خعلی خوشملن چقد خوب که بادخترعمه ها چنین برنامه ای گذاشتین ماکه دوریم از دیارمون
دوست خوبم:قابلی نداره خانوم وکیل مانکن:-*دختر عمه نه عمو:)ایشالا روزی میرسه که میرید پیششون


من
ساعت3:10---10 شهريور 1394
من نیمیدونم وبلاگت نظر منو میخوره عایاا؟؟خودت میخوری عایا؟ شایدم من پیداش نمیکنم خدا داند


دوست خوبم:به به ببین چه کسی کامنت گذاشته واقعا کامنت میزاری هیچ کدوم به دستم نرسیده:((چقدر دوست دارم الان بدونم برام چی کامنت گذاشته بودی:"(


×پرنسس باباجونم×
ساعت12:14---9 شهريور 1394
آجی زود بیا آپ کن دیگه. تنبل شدیا قبلنا زود زود مینوشتی
راستی..کامنت خصوصیمو دیدی؟؟
دوست خوبم:اره همش شیطون گولم میزنه بوخودا:)اوهوم


ghazaleh
ساعت17:31---8 شهريور 1394
سلام عزیزم...
فافا جون من با وبت دیشب ساعت 3 صبح ک همسریم عروسی تشریف داشتن آشنا شدم
وبت واقعا عالیهههههههههه
ببین ترکوندی
خیلی دوس میداشتم
همسریم کنکوریه و الان نزدیک سه ساله ک باهمیم
واسش دعا کنین ک تو رشته و جایی ک میخواد قبول بشه
فقط من رمز پستای قبلیتو ندارم اگه میشه بفرست واسم
ایشالا ک همیشه با همسریت خوش باشی
دوست خوبم:سلام دوست جدیدم خوش اومدی به صندوقچه ما مرسی دوستم ترکوندی بودن از خودتونه:)ایشالا همونجایی که به صلاحشونه قبول بشن همچنین شما عزیزم


×پرنسس باباجونم×
ساعت9:31---5 شهريور 1394
آجـــــــــــــــــــــــــــی کوجااااااااااااااااااااایـــــ ـــــــــــــــــــــی؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟

دوست خوبم:یعنی اگه بدونی من کجا بودم چه کارایی کردم دیگه گریه نمیکنی:)چنان از خودم کار کشیدم که الان کل بدنم درحال لود شدن برای کارای روزمرس:))


zahra
ساعت21:03---1 شهريور 1394
سلام
فافا جونم شالت چه نازه دلم خواست
ايشالا به شادي استفاده كني
چه خوبه وبت پابرجاس هنوز ماله مارو كه بلاگفا تركوند
دوست خوبم:سلام عزیزم وای زهرا تو کجایی چرا ول کردی رفتی یهو از خودت بعد از رفتن سهند بهم خبر ندادی چیکار میکنی اوضاعت چطوره حتما یه کامنت بزار بگو خصوصی از خودت بابا من نگرانتون میشم میزارید یهو میرید:"((


غزل
ساعت15:25---1 شهريور 1394
بعععله همون غزلم
یدونه ام بابا
دوتا نمیشم قاطی کنی :p
چه لباسای قشنگی
اون کیف و کفشت خیلی قشنگن
منم دلم خواست وبلاگ بزنم
دوست خوبم:پاشم بیام خفت کنم دخملم چرا یهویی رفتی:(


تمنا
ساعت13:55---1 شهريور 1394
فافایی عکسات بسیور قشنگ بود به ویژه بلوز دختر صورتیت خخخخخ واون گیر پاپیونیا والبــــــــــته کیف وکفشت
دوست خوبم:دیر گفتی دیگه پوشیدم رفت وگرنه میفرستادم برات بعله همچین دخملی هستم من:)


Ramtin
ساعت20:56---21 مرداد 1394
سلام
اميدوارم حالتون خوب باشه و براي شما و خانوادتون و آقاي نفسيو خانوادشون اول آرزوي سلامتي و بعد شادي دارم
شما خوشبخت ترين زوجي هستيد كه ميشناسم
چند تا حرف دوستانه دارم يه دردو دل يه راهنمايي كه فكر كنم كمي به دردتون بخوره
در مورد دندون هاتون خواستم بگم نيازي نيست كه اگه جرم نداره جرم گيري كنيد مقاومت دندون هاتونو از بين ميبره و زود ترآسيب ميبينه
در مورد دارو هاي گياهي هم ميتونه برا متابوليسم بدنتون آسيب جدي بزنه نيازي نيست به خودتون فشار بياريد
و در مورد حلقه ازدواجتون سعي كنيد اول ازدواج ، دنبال چيز تجملي نباشين ميدونم كه شما نيستين يه مدتي هست خواننده شما هستم
ولي قضيه ازدواج كمي متفاوته دوستاني دارين كه شايد تحت تاثير رفتار شما قرار بگيرن
آرزو مي كنم به آرزو هاتون برسيد
موفق باشيد
خدانگهدارتون

دوست خوبم:سلام ممنون نظر لطف شماست حرفاتون کاملا درسته ممنونم از صحبتهاتون گاهی اگه مایل بودید روشن بشید خوشحال میشم


غزل
ساعت16:40---18 مرداد 1394
سلامممممم فافای عزیز
میدونی دلم خیلی واست تنگ شده بود
امروز اومدم وبت
خانم رنگ رنگی دیدن داشتی بوخوداااااا
یکم هم ناراحت شدم دیدم وضعتون تام و جری شده
خب مرد باید ناز خانمشو بکشه
چون چشم خانمش همیشه دنبال اونه و ازش انتظار داره
اونم بهتره اثبات کنه چقده واسه خانمش ارج میذاره
منتظرم بیام بخونم شاهزاده با پرنسس ما چطور کنار اومده

دوست خوبم:سلاااااااااااااااااام!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1تو همون غزل خودمونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟همون که وبلاگ داشت یه بار عکس النگوهاشو گذاشته بود اره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بله بله فردا ایشالا همسری بیاد حتما میگم بیاد کامنت شما رو بخونه:)


××
ساعت16:30---18 مرداد 1394

خخخخ...اینو یادم رفت بگم...
فافاجووووون من آرزو میکنم یه روز وبلاگم مث وبلاگ شما و همه دوستایی که لینکشون اینجا هست، خوشگل بشه...
راستی حتما بیا وبمو ببین. هر نظریم داشتی بگوآجی... میدونم سلیقت خوفه پس راهنماییم کن...میسی

دوست خوبم:دخمل شیطون چرا با اسم مختلف کامنت میزاری من در هر صورت اسمت پاک کردم طبق گفتت اینسری با یه اسم ثابت بیا که بدونم کدومیآراموبلاگتون خوشگل هست عزیزم اومدم دیدم



×Miss TUR×
ساعت16:24---18 مرداد 1394

سلام فافا جون. خوبی؟؟
الان دیگه از سفر برگشتی و داری نظرمو میخونی. ایشالا که بهت خوش گذشته باشه
راستشو بخوای من خیلی وقته که وب شما رو میشناسم و بهت سر میزدم از قبل. حتی با یکی از وب هامم باهات در ارتباط بودم ولی به دلایلی حذف کردن اونو. الانم یه وب جدید ساختم که توش میام و مث خودت خاطره هامو مینویسم. منتهی شما خاطراتت رو با نفسیت ولی من تهنایی
یه چیزم میخوام بگم ولی قول بده دعوام نکنی...
من....خب؟؟؟... از سبک نوشتنت (کپی)(تقلید)(استفاده)کردم..ببخشییی یییییییییییییییییییییدددد..
آخه خیلی نوشته هاتو دوس دارم و آدرس این smileها رو هم خودت بهم دادی
بازم اگه راضی نبودی بهم بگو که مطالبمو یه جور دیگه بنویسم...
مرررررررسی
منتظر خبر عقدتون هستمااااااا
بوس بوس
امضا

دوست خوبم:سلام مجدد عزیزم خوبم بله جای دوستان خالیبوسهکدوم وبلاگ بودی شیطون اسمش بگو؟نه عزیزم چه ناراحتی خوشحالم که نوشتنم رو دوست داری راضیم خیالت راحت اگه کمکی تو نوشتن یا ادرس شکلکی چیزی خواستی بهم بگو بهت بگم دوستم:) عاخا یه چیزی من گینجولی بازی دراوردم اول کامنت اخرتو خوندم که گفتی اسممو پاک کن منم که اسمی ندیدم فکر کردم همون اسمی که باهاش کامنت میزاری منظورته برداشتم همه رو پاکیدم:))نخندا:)عیبی نداره حالا اما تو هم اگه میشه با یه اسم کامنت بزار که بدونم کدومی



مارال
ساعت14:08---18 مرداد 1394
نیگاه حالا من روشن شدم
صاحبش خاموش شده
تو را ما چشم در راهیم
دوست خوبم:به به مارال خانوم خوش اومدی به صندوقچه ما عزیزم به خاطر تو رمز پست برمیدارم ببین چقدر علاقه دارم به روشن شدن شماها:)تو را ما چشم درراهیم خوب اومدی:)


لیزاموری
ساعت12:57---17 مرداد 1394
فافا خوبی عزیزم؟
اخه هیچ نظری رو ثبت نکدی ازون موقع تا حالا
خبری نبود
ی دفه دلم شور افتاد
دوست خوبم:خوووووووووبم لیزاموری جون این اسمت چقدر خارکیه معذب میشم میخوام بگم:))عزیزم اگه من پست بزارم که بخوابه بخوره بچرخه اخه:))


سالی- مینویسم از روزهای زندگی ام
ساعت11:42---12 مرداد 1394
به به همیشه به سفر باشی عزیزم
خوش بگذره...
من رمز و ندارم؟؟
دوست خوبم:قرفوووووووووووووووووونت خانوم کتونی صورتی:)میفرستم برات عزیزم


رویا
ساعت0:29---12 مرداد 1394
سلام عزیزدلم سفر بسلامت ایشالا که خوش گذشته عزیزم.چقدر برنامه گذاشت دختر.من میگم لمینت کن.تنها راه زیبایی همینه.من خیلی راضی ام
آقا من رمز هم ندارم اون وبلاگم داغون شد
در ضمن نبینم لجبازی کنین با هم ها.مشکلاتتونو قشنگ با هم مطرح کنید عزیزم فافا جونم
دوست خوبم:به به سلام خانوم دکتر خوشتیپ خووووووووووووودم اره تحقیق کردم منم به لمینت رسیدم دیگه لمینت کردی لبخندت دل همه رو میبره من میدونم:-*برات میفرستم دوست خوبم نمک زندگی رو زندگیم پوکوندیم:)


لیزاموری
ساعت20:04---11 مرداد 1394
سلام عزیزم خوبی؟سفر خوش گذشت
ایشالا همیشه بشادی
نمیدونم چرا هربار برای این پستت کامنت گذاشتم ارسال نشد
خوبی خانوم جری؟!!به به چ لباسای نازی گرفته بودی مخصوصا کیف و کفشت خیلی نایس بود
ایول معلومه خوش سلیقه ای
ایشالا خریدای عروسیت
دوست خوبم:سلام لیزاموری جون بله جای شما خالی بی ادبه دیگه لوکس بلاگ:(فدات بفرما پنیر:))قابلی نداره ادرس بده ارسال کنم:)ایشالااااااااا:))


آتوسا
ساعت22:50---10 مرداد 1394
سلام فافا جون
من هنوز رمز ندارمااااااا
ایشالا که سفر بهت خوش بگذره و همیشه بخندی و کارایی که گفتی رو تا آخر تابستون انجام بدی
دووست خوبم:سلام عزیزم رمز برداشتم گریه نکن:(فکر نکنم بتونم انجام بدم تواناییشو ندارم:)


ترمه
ساعت12:51---10 مرداد 1394
سلام.عشقتون مستدام.منم رمز لطفا
دوست خوبم:سلام ترمه جون خوش اومدی به صندوقچه ما عزیزم رمز برداشتم چه وبلاگ خوبی داری میخوام همه خاطراتتو امشب بخونم


مرجان
ساعت22:41---9 مرداد 1394
خریدات مبارکت باشه عزیزم
امیدوارم به تمام برنامه ریزیهات واسه تابستون برسی
درمورد تام وجری هم باید بگم اشکال نداره دعوا و لجبازی نمک زندگیه
شاد باشین
دوست خوبم:مرسی مرجان عزیزم فکر نکنم به همش برسم:)اوووف نمک ما دیگه زیاد شد اما الان دیگه شیرینیم همچنین دوستم


مارال
ساعت23:08---8 مرداد 1394
زینگگگگگگگ روشن شده بودم قبلا ولی الان روشنتر شدم



خوش بگذره زیاد زیاد
دوست خوبم:خانوم دستت رو از زنگ بردار گوشم درد گرفت:)


تمنا
ساعت1:13---8 مرداد 1394
ان شاالله که حسابی این مسافرت بهت بچسبه ....وهرچه سریع تر ذوق وشوقه جری سرجاش بیاد که من میدونم زود میاد
بمنم پست عکسدارحسابی میچسبه ولی خودم اپ رو بلد نیستم
راستی من رمزتو فراموش کردم
دوست خوبم:خیلی خوب بود واقعا چسبید میام بهت میگم عزیزم اپ رو رمزم باز میفرستم دوستم بووووووس مهربون


مریم
ساعت12:42---7 مرداد 1394
سلام عزیزم
امیدوارم سفر بهت خوش بگذره
یک سال و نیمه که قراره واسه ایمیلم رمز بفرستی نمیدونم چقدر دیگه باید صبر کنم
عاشقونه هات ابدی عزیزم
دوست خوبم:سلام مریم جووون چه عصبانی هستی میترسم ازت:((خووو ایمیلم یادم رفته:(مرسی دوستم بووووس رمزم برداشتم:)


آرزو
ساعت23:31---6 مرداد 1394
سلاااااااااااااااام فافا جونی. امید وارم بهت خوش بگذره شمال عزیزم. مراقب خودت باش.
دوست خوبم:سلااااااااااااام ارزو جووووووون مرسی عزیزم مواظب بودم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: